~Tabung Semalu SK~

Tuesday, May 25, 2010

~1 majlis, 2 pengacara...apakah?~

eh!
ini  bukan  duet..
tapi salah faham....
ataupun  x  paham bahasa?
tah la...

tp  ari tuh...
dah  prepare  smua....
kunun kena  jd  MC  utk  1  event  nih...
tp bila  pegi....
aikkkkkk!
dah ader  MC  lain....lelaki....
berduet  ker?
takder  surat  bgtau kata  bduet  pun..
aku  prepare  skrip  utk  sorg  la..
kalau aku tau  berduet..
kompom aku  buat  skrip  utk 2...

tak per la....
ko  buat  jer  la..
bleh  aku  balik buat kejer aku...
SENTAP  ok
tp nak marah  sapa?
lu pk la  sndri....


prepare  skrip  bagai....
ni  la  EmCee  yang  terbuang  tuh
penyambut  tetamu.....
majlis  dah  hampir  bermula...
tapi hatiku  tak  berada  di sana...

2 comments:

fikaryna said...

org jd mc nih kena kuat semangat eh..nebes..huhu..

SeMaLu SK said...

mmg kena kuat....
sabar pun kena banyak....
darah gemuruh ttp ada....
:D