~Tabung Semalu SK~

Wednesday, May 26, 2010

~Aksi dorg membuta~

hah!
baru  soh  basuh  keter..
dah  penat  bagai..
mcmana  nak  bukak  carwash  nih  sayang :D

dah  penat2  nih..
mata  pun  layu  jer  mintak  tutup  kan...
tangan  meraba-raba  manja...
opssss.....meraba2  cari bantal..
heheheh

ada  yg  tak  sempat2  cari  bantal...
tertdo keletihan kat  sofa  ja....
nak  tgk  tak?
korg  janji  jgn  bgtau  org  dalam  gambo   nih aku  snap  curi2  k...
ekekekek
**ampunnnnnnn!**




tdo  gaya  Superman kaedahnya :D
telentang  bersepah2  depan  tv
tdo manja version nak belai2  ..mcm hampeh!
si bapak n anak2nya  :D
tuan umah yg keletihan....sungguh letih....
x  caya?
haaaaa...kan  da  ckp...dia  letih...msk  itu  ini.....
x  caya  gak?
percayalah  kerana  ianya  benar..... heheheheheh
port  kegemaran  hubby aku...
katanya  lagi  empuk  dari  tdo  atas  aku...
tenggelam  kesedapan katanya :D
tudiaaaaaaa...laki  sapa  tuh?
ni bibik aku....penat  masak  kununnya...
kasi  close  up  sikit....bibik  aku  lawa  tak?
ekkekekeek

No comments: