~Tabung Semalu SK~

Friday, May 14, 2010

~Aku dan pengacaraan~

seperti sedia maklum....

aku ader buat Mcing kat  opis aku nih..
utk majlis kecik2 jer..
sbb aku pun tahap2 pencacai sahaja....


majlis nih dah lama...
aku sndri pun dah lupa..
yg pasti..bulan April yg lepas..
bapa hb..dah tak ingat plak aku....


lawatan dari Parlimen Baling...
ada la dalam 40 orang....
jom tgk gambo pulak..


tata


juruteknik tgh setting2
cantik betul  dewan dia..
seeeeeeee........luasssssss...
nice!
view  dari tingkat 21 Menara Tun Ismail Mohammad Ali (MTIMA)
cantik chandelier dia kan?
yang di nanti dah tiba...
Ketua  Unit Komunikasi Korporat Kementerian memberikan taklimat..

3 comments:

Nozie Yusof said...

salam mar..ofc mar kat TIMA ke? sebelah tower je la kita. sy kat maju tower

got ur url from epi sbb nmpk cm wife navy

=D

SeMaLu SK said...

Wsalam Nozie...opis mar kat jln dato onn...tp kat MTIMA tu pun kira opis la sbb kat situ ader JPW n JKM....kalau ader function kat sana..kena la p...yup..mar wife navy...sama ker kita? dekat dah..bebila leh jumpa :D..thanks jenguk blog mar :D

Nozie Yusof said...

same la kita..tp i'll move to lumut very soon.
berusaha gigih nk dekat di sisi suami..nice knowing u
=D