~Tabung Semalu SK~

Monday, May 24, 2010

~Berjimba @ Bukit Jalil~

Salam uolsssss…..

Seronok cuti ujung minggu?
Mana korg pegi?
Ker dok lepak kat home sweet home jer?


Sabtu ahad yg lepas…aku n hubby g lepak umah kakak aku d bukit jalil..
Mmg dah lama dok cadang nak tdo sana..
Tp asik la ader aral yg melintang….


Biasalakan…
Kalau dah jumpa anak2 sedara aku tuh..
Mcm2 prangai la kuar…..


Si kecik yg kena demam campak tu pun da beransur pulih….
Da x demam lagi…Cuma parutnya masih lom ilang….


Kakak aku nih kaki masak…
So kalau da bkumpul ramai2 nih…memasak n mkn2 jer la xtvtnya….
Lepas mkn…..makan lagi….
Pastu terbongkang tdo….
Elok la kan ujung minggu kami


:D
Layannnnnnn……


jadikan membaca  sebagai amalan heheheh
layan  blog  akak  la  tuh :D
apa  pandang2?
bibik  tgh  siang  ikan
sangap  ko  dik wan!
haaaa...layan...layan...
x  dak  reja  la  tuh...
apakejadahnya  bontot  aku plak  jd  mangsa?
timang  tinggi2...smpai  cucur  atap.. :)
berkepit  ja  kejanya!
pemain badminton  tegar!
sukanya  dia  bleh  lambung2  eh.....

p/s: pitcha  aku tadak  watermark...kang ader  plak  yg amik gambo  lambung2  tuh  jd  gambu  child  abuse  kang  :D  opsssssss   :P

2 comments:

sukiman said...

he he he, best la kan, lepak2 baca buku dan layari internate...

SeMaLu SK said...

hehehehe...mmg best layan budak2 tuh...tak kering gusi d buatnya...ada2 jer perangai dorg....mcm anak2 sedara abg jan juga kan...pengubat duka... :)