~Tabung Semalu SK~

Monday, May 3, 2010

~Entry ke 200~

wah...wah...wah....
tak sangka...dalam malas2  aku menulis..
smpai  gak aku  ke  entry  yang ke  200....
blog aku pun  blom masuk setahun..
lom  sambut anniversary  pun....

aku  start  blogging  pada 
24  Julai  2009
so  julai  ni  genap la setahun....

200  entry  tu kira  ok la...
sbb aku  nih bkn  nak kejar  famousity  ker  haper....
aku  tulis  untuk  suka2
mcm  online  diary  la  kan
lagi satu..aku  dapat  abadikan  cerita  n  gambo  aku kat sini...
kawan2  pun btambah....

korg  doakan aku  jgn malas2  k..
trus  berkarya  dengan entry2  baru  setiap  ari  tanpa  jemu ( wah  wah wah )

terima kasih  yg tak  terhingga  kepada  smua  follower  blog nih....  ada  82  org  follower....kira  banyak  la  bg  blog  yg  setahun  jagung mcm aku  nih kan...
moga  ukhwah  yg terjalin akan kekal  selamanya...

tata

2 comments:

fikaryna said...

tahniah2..moga idea mencurah2..huhu..

sukiman said...

tahniah juga...teruskan menulis, tulislah apa-apa pun.