~Tabung Semalu SK~

Tuesday, May 11, 2010

~Gelagat 3 pembunuh~

ekekekekeke
tajuk  dia  mcm  gempak..
aku  pun  takut nak  tulis PEMBUNUH  tu...
Ya  Allah..mintak  simpang malaikat  44...
tapi  nih  bukan  bunuh  org  yer...ni  bunuh binatang  la....

ni  kesah  anak2  sedara  aku....
3  org  budak  tecit  nih..punya  la  lasak....
sekali  masa  dorg  dtg  umah  tok  dorg ( umah mak aku la tuh )
dok la  main2  kat  luar...smbil  kami2  yg  dewasa +  tua  ini  dok  bergosip2...

tetiba  jer  dok  terjerit2...
tah  hapa2..
then  menonong  masuk umah..
heret  tgn aku  kuar..
katanya  nak tunjuk sesuatu...

sekali kau!
4  eko  katak  tgh  dok  sembunyi2  bawah  kerusi...
dok mengawan agaknya...
trus  la  budak2  nih  meroyan...
d ketuk2  katak  tu...
ditepuk2  dgn  kasut..
mcm2  la  dorg  buat....

aku  dah  lari  jauh2  dah  sbb aku  nih penggeli...
uwaaaaaaaaa
korg  nak  tgk  tak  gelagat  dorg  yg  tak  tau  takut  n  tataw  geli  tuh?
layannnn.........

aksi  si abang...
tgk  tu...di cucuk2  nya  katak tuh...
adik2  pun ikut skali..subahat
ini namanya  MATI KATAK..terkangkang  trus
si kecik  ni  pun  tak tau takut
amik penyapu  plak  nak  tolong si abg
ni  katak  yg ke  4
mak aku  dah  penin  tgk  gelagat  cucu2  dia :D

p  ngadu  kat  ayah  dia...ckp  dia jd  HERO...bunuh  4  ekor  katak

No comments: