~Tabung Semalu SK~

Monday, May 3, 2010

~Hantu satey~

ini salah satu  spesis  hantu yg ada  kat  dunia....
HANTU  SATEY  namanya..
bukan  wahid  satey..bukan juga  satey  hj samuri  di kajang  nun...
tp  hantu  nih hantu jadian...
kadang2  jd  org..
kadang2  jd  hantu...
bila  dtg ngidam  dia nak mkn satey..
tetiap ari dia  melantak satey...
so layankan jer la  dia nih yer....
walaupun  dia  dah berbau satey...sy tetap  cintakan dia..
heheheh

baca  doa  dulu
hubby  mkn sorg2...
hehehehe....kusyuk!
tak  toleh kiri kanan  dah
thumb up la kaedahnya :P


p/s: nanti  aku  buat  entry lain utk lokasi  satey  yg sedap  nih k...bkn hj samuri punya  da...

3 comments:

sukiman said...

susah juga nak cari kedai satey kena dgn selera kita, ada sateynya ok, kuahnya pulak agak cair.

kat muadzam ni saya ada makan satey kat satu kedai, bukannya kerana sedap, kerana dekat dengan rumah, he he h e. tetapi sateynya ok jugaklah...pada tak ada.

SeMaLu SK said...

Btul tu abg Jan...susah nak jumpa satey yg btul2 kena dgn selera kita....

tapi satey ni mmg superb! terasa rempah dan perapannya...beso2 isinya...kuahnya pun sedap!harga pun lebih sikit..70sen secucuk...tp puas ati la mkn..

abg Jan kalau dtg KL..roger la...bleh mar bwk abg Jan rasa Satey superb nih :D

Farzlyna Mustafar said...

mmg A la ang jaga laki ang.. hahaha.. mcm kenduri tu makan.. siap hampar saprah.. hahaa.. terliur siot aku tgk sate tu.. nanti bawak aku g mkn sate tu k.