~Tabung Semalu SK~

Monday, May 24, 2010

~INTIMACY itu~

Hoih!

Da nak masuk setahun aku kawen….
Ish…rasa mcm baru jer lg dok di masjid dgr khutbah nikah….
Hehehehehhe…..jom kawen sekali lg bang…ekekekekekkeke


Mana la aku tak rasa mcm baru kawen….
Ari khamis lepas….aku masuk opis…
Tgk ader bungkusan atas meja…
Kat luar tuh…tulis…..


“Cik Mar,
Hadiah kawen –Haslinda Intrabakti”


Eh!bila aku kawen?
Ada lg org bermurah ati nah bg adiah kawen kat aku wpun aku nih bleh dikirakan pengantin basi…
Thanks byk2 to Kak Linda dari Intrabakti….dia nih salah sorg supplier aku….ingat gak dia kat aku kan….


Tp yg x tahan tu…adiah yg dia bg nih mmg x bleh blah…..
Patutla masa dia kol ari tuh dia dok Tanya aku dah pregnant ke blom….
Ini rupanya sbb dia bertanya…
Dia bagi aku bendaalah nama INTIMACY…


So..korg jgn byk Tanya….pk sndri…
Kalau nak tau kesannya..
Tanya hubby aku…..sedap tak….EH!!!!....( gurauan berunsur lucah di situ yer adik2 )


Selamat Pengantin Baru Sulaiman & Mardziah…..hehehheheeh




3 comments:

fikaryna said...

masih dpt hadiah? bestnya..menarik2..huhu..

~aSHa~ said...

wah sepanjang tahun dpt hadiah kawin...

SeMaLu SK said...

ryna....adiah yg sungguh menerujakan..tah2 nak promote product :D

asha....tanak kasi adiah juga ker? tetiap ari ader adiah lg best kan :D