~Tabung Semalu SK~

Tuesday, May 11, 2010

~MCing + Koir = Aku~

hurm....
ari  nih ader  perhimpunan  bulanan  Menteri...
aku  mengacara  lagi..
kali nih d gandingkan  dgn  farid...pgawai  kementerian jugak....
dan aku juga  penyelaras  koir  KPWKM...
seeeeeeeeeeeee...gila  pangkat kan aku....
smua aku nak rembat....

ekceli  sejak  5hb lepas  smpai  smlm aku dok balik lambat..
motifnya?
training  koir  utk phimpunan ni la....
dan nama  pun penyelaras...
so  harus adoooooooo...
tgk anak2 ayam buah  berlatih ( lom ngandung dah ader  anak..bagus kan :D )
kul  430-600  petang....

dgn   suprise  kecil yang tak seberapa  kepada  Menteri  sempena  hari  ibu...
layan la gambo2  yg  dorg  snap nih....
spesis  pantang -  jumpa - kamera.....

P/s: Selamat  Hari Ibu  buat Mama  Ijat...

aku dan mereka
pantang jumpa kamera
purple  itu shanteeeekkk!
ready...ready...serius....!
amanat  menteri
sejambak bunga  dan sebuah kek  sebagai tanda penghargaan  untuk semua  ibu di dunia
potong jgn tak potong
berduet  la
kenang2an
mkn2  pulak
korg  memang  BEST!
Cak!  peace  no  war!  :D

2 comments:

fikaryna said...

wah, kagun la jd mc..apa petua x mo nebes?huhu..

SeMaLu SK said...

MC kecik2 jer ryna....
kalau tanak nebes....make sure well prepared n yakin pd diri sndri