~Tabung Semalu SK~

Monday, May 3, 2010

~Rasa terharu~

ini  rasa terharu
bukan  haru  biru....
mana  tak  terharu....
ada  sorg  blogger  yg aku  adore  sgt  penulisannya..
buat  entry  khas  utk  aku...

ekceli aku  kasi  award  kat  dia....
sbb aku mmg  minat  blog  dia..
cara  penulisan  dia..
penyampaian  dia..
lekat..berkesan...dan  yg  paling  penting...telus...ikhlas..
dia  tak  hipokrit....

korg  pun  tntu suka  blog  dia  kalau  korg  minat penulisan...
bersahaja  tapi amat bermakna...
boleh buat  aku tsenyum  sorg2  dgn  dia...

sila  terjah di sini  kalau nak tau siapa  dia  yg aku  maksudkan  ni

~Dialah SUKIMAN ku~

p/s: Terima kasih abg Jan...teruskan  menulis  ok..adikmu  ini sentiasa mengikuti  penulisanmu.. :)
      Mar  pun minat  Kak Pah :D

2 comments:

sukiman said...

terharunya...

SeMaLu SK said...

terharu tak per bang..
jgn haru biru dah la :D