~Tabung Semalu SK~

Wednesday, December 15, 2010

~Comel sgt dia nih!~

semalam...
lepas  ketung  ketang  ketung  ketang  masak....
dok  la  ngadap  juadah...
tunggu  hubby  baca  doa....
cukup  tawadduq  kalau  tgk  hubby  baca  doa..( dia baca doa  pejam2  mata...baca  kuat2...aku tolong aminkan...heheheh )
hehehehe

lepas  jer  aminkan doa  hubby...
hubby  pun  dok  sibuk  sendukkan kuah n ayam masak lemak tempoyak tu....
ingatkan dia  nak  sendukkan  utk dia...
rupanya  dia  sendukkan  utk aku....
pastu aku pun pandang  dia....( dgn niat  nak  say  thanks )

DIA  KENYIT MATA!

sumpah aku tkejut...
trus  aku  lemah  segala  anggota  tubuh  badan ( pura2  jatuh pengsan  muahahah )
tergelak2  kami  dua  laki  bini....

comel  la  laki aku nih  kalau  sekali dia romantik...
bleh pengsan aku!

"ala  ayg ni...abg nak  romantik  tp  ayg pengsan2  plak..malu la abg..."

alolololololo...gedik tau  abg nih...
heheheh

ayg  syg abg banyakkkkkkkkkkkkkkkkk  tau :*

tata

P/s: ni la  padahnya  dpt  laki tak romantik...tak macam laki olllsssss......romantik memanjang....

Bahagia aku melihat kau bahagia Chentahatiku....

1 comment:

izan said...

wah...romantiknyer suami dia...
thank follow blog saya...