~Tabung Semalu SK~

Friday, December 17, 2010

~Sentappppp akak tau!~

Susulan  dr  entry ini  Misteri Nusantara

dah sudah  punch  card  n  gempar  sebentar  dgn  kejadian  tu...
aku  pun  g  sarap  dgn  hubby....
masa  dok  asyik mkn  tu...
aku  pun  bukak  cerita....
ceritalah  kat  hubby  apa  yg  tjadi  masa naik punch  card  td.....
pastu  aku  pun  tanya  hubby

ayang : abang  penah  nampak  hantu atau  kena  kacau  tak?
abang: nampak tu  tak pernah  la....tp  kena  kacau  tu  penah...
ayang: yer  ker?kat  mana?dia  kacau macamana?
abang: dia  tindih.....masa  tu  kat  blok bujang dulu ( Blok bujang  tentera)...
ayang:  yerr  ker  bang? (dgn effek  teruja nak tau  lagi )
abang: yer  la...dia  tindih...abg nak  azan  pun  tak  dpt nak  kuar  suara...berat....abg  tak  bleh nak bukak mata  tgk bnda  apa...
ayang: Ya  Allah.....pastu abg  buat  mcm  mana?
abang: abg  cuba  gak  baca  ayat  Kursi  n  azan....alhamdulillah  lps  tu  dia  lepas  abg...abis  sakit smua  bdn abg....
ayang:  Ish  takutnya  ayg....mintak  simpang  la  kalau  kena  kat  ayg....lepas  tu  abg penah kena  tindih  lg  tak?
abang: banyak  kali.....tapi  tak  la  berat  sgt....kali  nih  abg  dah  tak  baca  apa2  dah...abg  tutup  mata  jer...
ayang: yer  ker  bang? besar  ker  hantu tu  bang?org  slalu  ckp  hantu  tu besar...hitam  n berbulu  lebat...eeeeeeeee  takut...
abang: hantu  yg  ni  tak  besar  sgt...sedap2  peluk  jer....tindih  pun tak sakit....bulu  pun  tak  lebat yang....dan  lagi  best...hantu  nih  PUTIH!
ayang: HAMPEHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

ada  yg  nak  kena tindih smpai  leper  nih....geram  tau...trus  tsembur2  nasi  lemak  yg  aku tgh  mkn....
agak2  la  nak  bgurau  pun...

tata

5 comments:

nizam_5282 said...

:p

XZNIE said...

so suweeettt...ahhahaha betul la kate abg leman tu..kekekeke

SeMaLu SK said...

Nizam....apa hg gelak?hg pun mesti penah kena tindih kan?tp hantu ringan kan? ekekekek

ernie...hg geng dgn abg leman hg eh?tak aci! wek wek...kang nak soh razi tindih hg! ekekekeke

e.l.i.z.@ said...

hahhahah hantu no2 tu semua 'abg' suka :P

Nadiah said...

hehehehe...kelakar la..suami awk mcm suami sy suka mengusik....hahaha