~Tabung Semalu SK~

Wednesday, December 22, 2010

~Siti Di Alam Fantasi~

Tgk banner  pun  dah  teruja...kalau  dpt  tgk  lagilah  best  kan....
waaaaa......wlaupun  cerita  lbih  kepada  kanak2..
tak salahkan kalau  aku  yg  bkn  dr  kategori  kanak2  ni  nak  tgk  gak..
yer  la..
dulu masa  aku kecik2  mana  adoooooo  teater2  mcm  nih
smua  wayang  pacak ja kat  kg aku .....
yer  la  kan....
anak  kampung...
bkn mcm anak2  zaman sekarang...serba  serbi ada...serba  serbi mudah  dapat....
hurm....
cuti sekolah kan?
dah  bawak anak2  shopping  kat  pameran buku kanak2...
pegi  plak  layan  Siti Di  Alam  Fantasi  ni  kat  Istana  Budaya....
baik  layan "alam"  ni  dari  layan cerita  "2 Alam "  tuh kan...
huhuhuhu

tata

No comments: