~Tabung Semalu SK~

Friday, December 10, 2010

~Tukar kaki baru~

Tudia....
sekali  hapdet...
kasi  berguni2....
hehehe
tak pa  la...
ni  edisi  balas  dendam  punya....
lama  sgt  tak  hapdet  kan
so  byk  gambo  yg  terperap  dlm  folder..
ada  time  aku  kasi  up  ok...
tak der masa nak  ikut  kronologi ka  hapa...
up  ikut  suka  ati aku ja mana  yg  dulu...
bleh  mcm  tu?

td dok  BW  kat blog Wawa Budak Cute ...
ada  entry  dia  tuka  taya...
so  aku  pun  tringat  aku  pun  baru  tuka  taya  keter  aku  3 4  hari  lepas...
ni  bukan sebijik..
empat2  sekali kauuuuu
rabak  trussss....
ini  bukan  tuka  kaki  aku...
tapi  tuka  kaki  "MyNightmare"...
mujur  tak meletup..
siap  dah kuar  dawai2  dah...

kalau  wawa  tuka  sebijik rm165...ko  kira  lah sendiri  brapa  aku kena  utk  4 bijik taya  sekali  allingement+balencing+ chamber.....hadoiiiii

kasi  layan  gambar  1  kali..
heheeh

tata

tgk tu  dawai2  dah  kuar..bahaya  tau!

dah  cacat  MyNightmare...

pandangan sisi  plak

kasi balencing

pasang  yg  baru...

betulkan chamber  plak...

da kedai  taya...

tayar  lama

test...test..utk keselamatan....

No comments: