~Tabung Semalu SK~

Thursday, January 28, 2010

~Kau tak pernah jauh~

Oh...

Di mana pun ku berdiri
Kau kan tetap kuingati
Kau selalu dekat dalam hati ini


Dan tak pernah sehari pun
Hari-hari yang berlalu
Tanpa aku merindu mu kekasihku


Saat kita berjauhan
Jangan ada rasa bimbang
Kerna cinta menyatukan perasaan


Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu


Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh


Walaupun terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku...


Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti
Kau miliki kelebihan tersendiri


Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu


Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh


Walaupun terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku...


Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti
Kau miliki kelebihan tersendiri


Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu

Kekasih... kepadamu... kekasih

p/s: ni lagu aku dedicated  spesel  utk hubby...( eh...ader  ker  lagu  aku  yg tak  spesel? ekekeke )

~Izinkan selamanya namamu dihati~

Telah aku terima takdir dari Yang Esa

Tertusuk sembilu pedih hati terluka
Terkubur impian kita bina bersama
Terlerai sedah ikatan cinta


Baru aku sedari siapa diri ini
Sebalik suratan cahaya cinta yang sudah
Sedalam renungan terlihat dalam diri
Hakikat cinta yang sejati


Kuturutkan cahaya dihadapan berliku
Keyakinan di dada mengiring langkahku
Jalinan bahagia iringan doa restu
Di dalam jiwa cinta yang satu


Jalanan yang berduri tetap aku gagahi
Biar gunung yang tinggi pasti kan kudaki
Detik-detik kenangan segar buat pedoman
Sepanjang jalan taman impian... ohhh


Selamat sejatera kepada dirimu
Semoga berbahagia tanpa aku
Izinkan selamanya namamu di hati
Biarkan selamanya ku begini


Sudah lumrahnya insan tak lepas kesilapan
Maafkan dosaku lupakan detik hitam
Sejarah yang berlalu jadikan perngajaran
Menuju bahagia idaman

http://www.youtube.com/watch?v=aZmJKHHsI7c

tata

p/s: ni lagu  pebret hubby  nyanyi  dalam bilik air  :* (miss  u  hubby)

~Mengusung Rindu~

Dalam hati ini ada nama mu

Nama seorang insan yang aku rindu
Dalam diri ini ada sayang mu
Sayangnya diri mu tidak mengerti

Dalam senyuman ini ada tangisan
Tangisan seorang insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis
Oh hibanya... ( oh... )


Sayu hati... sayu sekali
Melihat engkau berpimpin tangan
Dengan sidia
Sakit hati... sakit sekali
Pabila cinta yang aku beri tak dihargai


Sungguh terhina letih tidak bermaya
Rasa terkilan bunga yang ku puja
Kini mekar harum di jambangan orang
Kau yang ku sayang
Aku yang gundah


Kalau tahu sakit begini
Tidak aku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyanyangi mu
Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu...
Ku tak berdaya

http://www.youtube.com/watch?v=f_6M13Arj-g

tata

p/s: aku  adalah  rindu..tetapi  tidak mengusung apa2  yer  kawan2...muahahahah

Monday, January 25, 2010

~Moody Mode~

tajuk  sudah menggambarkan segala...
so  tak yah la aku nak  type  pepanjang...not  in mood..
tataw  knp...yg pasti....
kosong!

tata

p/s: doakan aku  cpt sihat...

Thursday, January 21, 2010

~Gwe syg loo~







Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat


Ya Muhaimin
jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripada melabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu


Ya Allah
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu


Ya Allah…
kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..

nukilan:- http://nuraiman.wordpress.com/2008/03/18/doa-untuk-sahabatku/

p/s : gwe  syg lo....

~Happy Birthday Twin!~

hoiiihhhh!..
ader  aku penah  citer  aku ader adik kembar  tak?
eh...eh...eh...
bukan aku  yg  kembar...(aku nih spesis  kembar  melekat..tu  yg besooooo  pasu )
adik aku  yg  kembar  dgn kembarnya..
ehhh.....apa  aku  ckp  nih  eh?
yg  pastinya  aku nak  wish 

SELAMAT  HARI  LAHIR 

kat  adik2  aku....

MUNAWIR  &  MUNAWIROH MARZUKI

moga  dipanjangkan  umo dan d murahkan rezeki...
smoga  menjadi  insan berguna  pada keluarga , agama  dan bangsa....
dah  24  tahun  umo  dorg...tua  dah  korg  eh...
jgn  nak  buat  pangai  mcm  budak2  agi n  nyusahkan ati  mak...kang aku  sekeh  kepala  sorg2...hurm...
dah  la..tak mo  wish  byk2...bukan  dorg  dengo pun..hampeh...

tata

p/s: syg sorg kakak jarang nampak d mata...


Munawiroh (Nana)

Munawir (Wit)

Wit lagi

Nana n I  on my wedding

dorg  dua  yg bdiri kat  blkg tuh...raya tahun 2008

Wednesday, January 20, 2010

~Buatku tersenyum~


kau  selalu buatku tersenyum sayang...

Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring

Di pelukanmu, walau untuk sejenak
Usaplah dahiku, dan ‘kan ku katakan semua
Bila ku lelah tetaplah disini,
jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah, biarkan ku bersandar,
jangan kau pergi untuk menghindar
Rasakan resahku, dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun ‘tuk sekejap
Kar’na hanya engkaulah, yang sanggup redakan aku
Kar’na engkaulah satu-satunya untukku,
dan pastikan kita s’lalu bersama
Kar’na dirimulah yang sanggup mengerti aku,
dalam susah ataupun senang
Dapatkah engkau s’lalu menjaga ku
Dan mampukah engkau mempertahankan ku

p/s : Hari lirik2  sedunia...

~Hanya padamu~

Hanya pada mu
Ku serahkan segalanya
Kau bertakhta di nurani
Anggun cinta mu abadi
Hanya pada mu
Pertama dan yang terakhir
Pohon cinta ku merendang
Disirami kasih suci
Jiwa ku dipalu gemersik tak terkira
Hampir ku terlena dalam belaian mu
Cinta mu selembut sutera menjadi saksi kasih ku
Tiada dua hanyalah satu kau yang ku cintai
Sekelumit cinta sekurun kerinduan
Ku rempuhi ranjau duka
Membara sehangat api
Terhapus sepi di hati ku
Seulas bibir mu kelu tidak berkata
Namun ada sesuatu
Nurbisa dari mata mu
Terpancar cinta yang sejati
Awan yang berarak saujana membiru
Cerahlah wajah mu di rimba sendu ku
Menjadi hamparan cinta suci

p/s: ini bukan blog  lirik lagu yer :P

~Aku  cinta aku rindu~

~Entry pinggan tambah~

salam  olsss....
ni  entry  tambahan  utk  majlis pertunangan kakak  aku  26/12/2009  yg lepas....
alhamdulillah..
kakak aku  dah  mengikat  tali ptunangan  dgn jejaka  pilihan  hati...
Sharizal Abd  Samad......majlis  dorg akan berlangsung  pada 14/3/2010  di sebelah  ppuan...dan  d sebelah lelaki  aku tak  sure  plak bila...katanya  bln 4...

so  ni  pic2  dia  dr  pro photog...pakai  camera  yg ada belalai  tu...bkn  lg  dr  cam  cabuk aku  yg  pic  pun ala2  gegar2...heheheh

so  korg  jgn nak  ingat  aku  makan bertambah2  atau  makan  dlm pinggan  tambah tau :P
layannnnnnn....

tata

p/s: korg  sila  abaikan  saiz  kami (kalau  brani  tanya  la  knp aku tak kurus  mcm kakak  aku!)

posing tak mo kalah

bersama hantaran

malu kunun

no  caption

cincin dijari

bakal mak mertua

mak engkau mak aku

tunang ker nikah?

default  pose

blkg  umah jer ni


sawah

rani ker  minachi?

ala2.....

tiru pose aku

pose berbulu


bakal family

~Istana cinta~

Kekaburan alam tika ini terasa

Satu penantian pada suatu ketika
Yang penuh dengan dugaan yang merantaiku


Adakah mampu aku terus mengharungi
Lembah yang berduri kian menusuk hati
Tiada kata yang pasti

Tak ku temui

Tuhanku titiskanlah rahmatmu yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci bersama ke akhir hayatku
Kan ku tunggu


Pencarianku hingga ke sudut dunia
Mengenal kasih yang tiada batasannya
Pengorbananku menanti istana pasti


Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci biarkanlah ku pergi
Menanti pelukanmu

p/s: mcm   jgn lupa  lirik la  kekdahnya.....muahahahahah

~Kau yang satu~

Saatku rindu padamu
Seru ku  namamu bertalu
Rimbunan rindu yang bertemu
Menjadi lembaran cintaku
Ku serah kepadamu


Bila ku sebut namamu
Damai di ruang hatiku ini
Ku seru namamu bertalu
Menjadi lembaran kasihku
Ku serah kepadamu


Engkaulah yang satu
(Engkaulah dewiku)
Mustika kalbuku
Kasih dan rinduku oh
Hanyalah padamu


Engkaulah kasihku
Tiada duanya
Biar jadi hamparan
Kasihku padamu
Tanpamu siapalah aku


engkau  la yg satu  tu  Mr  Sulaiman....
p/s: tetiba kuar entry berbentuk lagu plak kan....
asik lyn lagu jer lately....pastu feeling2  n nangis  sorg2...
ko pehal emo sgt  la  mardziah  weyyyy......!

Monday, January 18, 2010

~Anak buah VS Buah hati~

tgk  la  gelagat  dorg..
main  XBOX  smpai tak  ingat  dunia..
bleh  plak  hubby aku  p  join skali...
haaaa....elok  la  sgt...
korg  racun  la  pakteh  korg  tu  spaya  dia  pun  beli  set  XBOX  dia  sndri...
heheheheh

tata













~Kedah - KL @ Aidiladha~

Dalam perjalanan balik KDH-KL masa Aidiladha yg lepas


jem kooooo

hubby  n wifey

tak gerak2

kat mana  tah ni

harus  berkepittttttt

stuck  lagi

jam hantaran kami :D

ko  tgk tu......