~Tabung Semalu SK~

Thursday, January 6, 2011

~Doa untuk MAK~

korg!
mak  aku tak sihat...demam  dah  lama  tanak kebah2...
sedih la bila  kol mak  n dgr suara mak yg tak bmaya tuh..
cepat jer  airmata nak mengalir....
kalau dekat dah lama aku balik...
tp apakan  daya...
jauh d perantauan...dgn  bebanan  tugas  lagi...
hurm...
kwn2..
korg  pun  tolong  doakan  sekali MAK  aku  yer....
lagi  byk  doa  lagi  cpt  MAK  aku  sihat...
harapan aku mcm  tu  la...

"...mak...cepat  la  lega....makan la  sikit.....jgn blapar....pastu mkn ubat k...kalau  mak tak mkn mcmana mak nak baik  cepat....org  syg mak  tau....tak bleh la  dgr  sora  mak yg tak bermaya  tuh...cepat  la  baik makkkkkk...."

org  syg mak  sgt2.....cpt  la  baik makkkkk  :(

nak mak sihat  n ceria  mcm  dulu2...rindu nak  bekelai  dgn mak....

2 comments:

Iman said...

semoga mak mar cepat sembuh...insyaallah...

akak tag mar untuk join GA....jom...

http://www.izamirridzwan.com/2010/12/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

SeMaLu SK said...

wah...ajak join GA eh...ok...thanks sbb ajak mar sama :D