~Tabung Semalu SK~

Tuesday, January 4, 2011

~Tumpang gembira~

nama  pun  TUMPANG  gembira kannnnnnnn....
so  gembiranya  40%....
sedihnya  60%...
uwaaaaa.....

tahniah  buat  kwn2  yg  preggy  pada  tahun 2011....
( tahniah kak  oja )
doakan  aku  dikurniakan juga  rezeki  yg  satu  tu  k...
tp  sebenarnya  pasrah  jer  sbb  rawatan  dgn  HUKM  belum habis...
masih  belum desperate...
mungkin Allah  nak  bagi  aku n hubby  manja2  lagik :D
( pujuk  hati  sndri )

tata

6 comments:

xznie said...

betul tu kak..sabar je la..selain tu kena teruskan usaha, doa n tawakal (ni nasihat utk diri sendiri gak nih..heheh)

Iman said...

Huwaaaaaaaaaaaaaa...cuba kau robek hatiku ini....rasanya sama jer perasaanku dengan perasaanmu tika dan waktu ini.....Huhuhu...huwaaaaaa

risanur said...

jgn mudah putus asa....hanya mereka yang menghadapi masalah yg sama saja yang memahami perasaan sesama kita...

SeMaLu SK said...

ernie + kak imah + kak sya: hurm..yer lah...tp jauh d sudut hati....hanya Allah yg tahu...kita sama2 usaha dan mendoakan sesama kita...amin....

fikaryna said...

mmg ada hikmahnya..banyak2 sabar..n usaha tanpa jemu okeh..:)

x mo sedeh2 n stress2..

wifenavy said...

Sabar ye, baru sangat lagik, akak ni 11 tahun 'honeymoon' dik.... jangan stress.. yang penting kita ngan hubby sama2 supportive.. enjoy your life together..