~Tabung Semalu SK~

Wednesday, June 29, 2011

~Wordless Wednesday 4~

mode: rindu banget!

Monday, June 27, 2011

~Farewell mereka-mereka ini~

cerita Jumaat  lepas....
buat  farewell sikit  kat  opis
bg  meraikan  sorg  staff unit aku  yang  berpindah setelah menyumbang tenaga  selama  11 tahun di  kementerian aku....
juga meraikan 2  org student  praktikal  dr UKM....
2 bulan jer  dorg d tempatkan kat unit aku...tp  waktu yg singkat tu  x  bmakna  berlalu begitu  shj...ada  hubungan yang terjalin dan ada  ilmu  yang  diraih....

buat  Lokman...selamat maju jaya  di tempat  baru...moga  banyak  lg  pengalaman  dpt diperoleh  di tempat  baru..

buat  Ida  dan Rehan....moga  grad  dgn jayanya...moga  apa  yg korg  blajar kat  sini..jd panduan untuk korg hadapi  dunia  pekerjaan  nanti....keep in touch...

jom layan gambo...

 mcm2 ada
 buah2an
Lokman

Rehan

Ida

Bacaan doa

3 yang depan yang diraikan...5 kat belakang tu yg tinggal meneruskan perjuangan...

~Triple Parking~

Gila  ko....
pagi2  dah mkn sumpah seranah  aku...
tertutup rezeki aku  hari ni....
apa  ke bangang ko triple  parking  dpn keter aku neh....
bodo2  sgt pun tinggal la no hs  ko..senang aku nak  kol...
dah  la laki aku tak der...saper  nak tolong tolak keter  ko nih?kalau kecik2  keter  tak per....ko ingat  ringan ker  nak  tolak  storm? waja?
bodo punya  org....kalau  ko  tak kejer...ingat  la sama  org  lain  yg nak kuar  cari rezeki pagi2  buta  nih....
kalau  ko tau  balik lewat kompom x der parking...ko balik la awal bangang!

gambo curik dr Google :)


p/s: sowe  yer...ini  entry lepas marah temanya....hehehehe

Friday, June 24, 2011

~Tak Keruan~

Aku  rindu  dia....
lamanya  nak tunggu dia  balik...
kenapa  dia  pegi lama  sgt....
tak suka  la  jauh2....
tak  suka  balik umah sunyi  jer...
tak suka mkn sorg2...
tak suka  tdo  sorg2....
syg  cpt la  balik...

Mode: Bosan

Wednesday, June 15, 2011

~Wordless Wednesday 3~

tata

~Wordless Wednesday 2~

tata

~Wordless Wednesday 1~

tata

Monday, June 13, 2011

~Ulangtahun Perkahwinan ke 2~

Hari  ini....2  tahun yang lepas....
kita  telah disatukan  dengan ikatan yang  abadi...insyaallah...
walaupun banyak  dugaan  yang  melanda  bak  badai  menghempas .....
kita masih  utuh..ikatan kita  masih kukuh....sampai  ajal pisahkan kita...
Moga  Allah merahmati perkahwinan dan  rumah tangga  kita  abg...



~AYANG SAYANGKAN ABG  SAMPAI  SYURGA~

Monday, June 6, 2011

~Wajah Kesayangan Hamba~

Sangat  rindu  dgn budak ini...
hurm...dah  makin debab  n pandai....
moga  Aryan  jd anak  yg  soleh....






(moga  dkurniakan baby secomel Aryan)